چرا اهمیت می دهیم

http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html
http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html
http://101foundwh.ir/E8SO/index.html
http://fantasticlife5050.ir/dog/
http://capthanine.ir/cat/
http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html
http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html
http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html
http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html
http://labsoupee.ir/airport/
http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html
http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html
http://modeparline.ir/camel/
http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html

چرا اهمیت می دهیم اینها تغییرات اندکی هستند اما نمایانگر پویایی و تغییر رفتار مصرف کننده در بازار است. BOPIS در حال رشد سریع است و به فروش آنلاین خود ادامه خواهد داد که ممکن است در غیر این صورت در طی COVID-19 در فروشگاه ها اتفاق افتاده است. و خرده فروشان باید این را به عنوان ترکیبی ببینند که نه تجارت الکترونیکی خالص است و نه خرده فروشی سنتی اما عناصر هر یک را دارد.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از این کانال نسبتاً جدید استفاده می کنند. به عنوان مثال ، Target گفت که تقریباً 40٪ از سفارشات آنلاین آن از فروشگاه گرفته می شود و Best Buy در گزارشات اخیر درآمد خود درصد بیشتری را ذکر کرده است.

Google همچنین شروع به بهره مندی از فیدهای موجودی محلی خود می کند که آمازون آن را ندارد. به غیر از وب سایت های خرده فروشی منفرد (و Bing) ، مکان دیگری برای خرید آنلاین وجود ندارد تا تعیین کند محلی که محصول می تواند حمل کند ، و همچنین چندین بازرگان را در یک مکان مقایسه کنید. این مهمترین آرزوی تعدادی از استارت آپ های دیگر موجود در 10 سال پیش بود.

تلاش مضاعف Google برای برجسته تر کردن موجودی محلی در جستجو به این معنی است که خوراک بازرگانان بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. آنها تبلیغات موجودی محلی ، فیلتر مجاور و کارتهای فروشگاه محلی را که در اینجا بحث شده و همچنین ویژگی کمتر شناخته شده “دیدن آنچه در فروشگاه است” را در صفحات نمایه GMB فعال می کنند. آنها همچنین به فروش زیاد Q4 کمک خواهند کرد.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ho3yn